Träningsveckan v 18

Åter en dålig träningsvecka.. grr vill ju så mycket mer men tiden räcker inte till, tyvärr!
Blev ett pass i källaren där de blev 30 min cykel (1,5mil) och 20 min styrka, dagen efter blev de ett löppass i terräng på 25 min (4,5 km)

Ett ordentligt ridpass och en PW på drygt 50 min

Detta var de jag hann med, känner att jag inte alls är klar inför Vårruset på torsdag.. Hade velat få in fler löpass.. Som schemat ser ut så hinner jag nog ut på två pass innan torsdag.. Får nog bli ett lite längre på tisdag och sen ett lite lugnare och kortare pass på onsdag :-)


Kommentarer
Postat av: Melanie

det går nog hur bra som helst ändå på torsdag! jag hoppas kunna vara med, men vet inte hur det blir nu när jag är själv hemma med Leo. är inte sugen på att gå med barnvagn! Sprang förra året och det gick bra, blev 29 så får vara nöjd med det. I år tänkte jag gå eftersom jag inte börjat springa efter grav än.



Åh vad jag saknar att rida! det var så längesen nu tyvärr:/

2012-05-07 @ 15:22:41
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till två

Tror det kommer gå bra ändå!!

Och det ska gudarna veta att det är svårt att få tiden att räcka till det man vill...

2012-05-07 @ 19:24:38
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: det kommer ju när de kommer :) detta kom från ingenstans :)

2012-05-07 @ 20:19:08
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0