Chokladboll


ÅÅ finns det något så gått som en chokladboll?! Igår till filmkvällen bakade jag några chokladbollar och de fanns även kvar idag.. Jag har väldigt svårt att hålla mej ifrån dessa godbitar!!

Jag har alltid kaffe i mina, tycker de blir godast smak i dem då.. Fick en rolig kommentar av min sambo när jag hällde i allt i en bunke

"Neeeejj.. Ha inte i kaffe, de blir inte goda då!! "
"Men jag har alltid i de och de har väl aldrig varit fel på dem tidigare?!"


Och som jag misstänkte åt han dem gladligen när jag var klar med dem ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till två

Chokladbollar är såå gott!

Har också kaffe i när jag gör, även fast jag inte gillar kaffe egentligen :)

2012-05-05 @ 19:14:10
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0