Jag tog mej ut

Trotsade gårdagens väder och gav mej ut i snöblåsten... Jag hade ju bestämt att jag skulle springa :-) och de bästa var att kroppen kändes helt bra.. Benen var otroligt pigga men vädret var riktigt jobbigt att springa i.. Hade piskande motvind hela vägen hem..
Hade jag inte haft musik i öronen vet jag inte om ja hade kommit hem ;)
Rundan slutade på ca 5 km och nästa pass får bli till helgen.. Vi är båda lediga lördag och söndag!!! Näsr hände det sist?! Ska bli skönt iaf :-)

Har pulsat mej genom snö med en massa hästar hela morgonen och är nu glad över att vara inne i värmen, i eftermiddag åker jag och killarna till en gammal klasskompis och snosar lite bebis :)

Älskade unge <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig du är som tog dig ut trots vädret!

Skönt att ha helgen tillsammans :D

2012-03-08 @ 12:35:18
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

Härlig bild! :)

2012-03-09 @ 10:40:23
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0