Träningssugen

Godmorgon!!
Trots extrem trötthet så känner jag stort sug efter att få träna.. Ge kroppen lite träningsvärk och ut och få springa av sig i skogen.. Dock är schemat för oss denna helgen inte den optimala för träning.. Mycket jobb!!

På lördag är det Stadsloppet och jag har inte löptränat på över 3 veckor!!
Till veckan är min plan att få in 3 pass, ett långpass 10-12 km och två kortare pass 5-7 km..

Nu ska jag snart hoppa i säng och sova ca 4 timmar för att sedan ta över barnen då älsklingen åker till jobbet..
God natt!

Kommentarer
Postat av: Melanie

sov så gott!

2012-06-10 @ 05:42:53
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Melanie

Gillar inte att hamna i dessa svackor, men det har varit mycket runt omkring som tagit det mesta av energin (även om man vet att det är just då som man behöver träningen som mest!) och det har blivit som det blivit. En titt på stadsloppet blir det absolut! =)

2012-06-10 @ 17:45:24
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0