Juni utmaningen

Juni månad körde jag en egen utmaning, för att få platt och stark mage igen.. Tyvärr har jag inte gått helhjärtat in för denna utmaningen så jag ska fixa en ny för mej.. Har slarvat och de har inte blivit så många plankor jag hade velat.. Jag höll i bra i början, även om de inte blev två om dagen så blev de iaf en.. Men nu mot slutet har de varit noll, endast haft med plankan när jag tränat och sprungit..
Men resultat blev de ändå :-) Vikten har inte ändrat sig och de var målet..
Midjan före 67 cm - efter 64 cm (-3 cm)
Magen före 76 cm - efter 72 cm (-4 cm)
När man ser resultat blir man klart sporrad till att fortsätta men målet är absolut inte att bli mindre utan bara starkare i kroppen..
 
 

Kommentarer
Postat av: Melanie

syns ju stor skillnad, heja dig!
grymt bra jobbat!
har själv tänkt att anta en ny utmaning under juli månad nu, vi får peppa varandra ;)

Svar: Tack :-) Ja lite ser man, kärlekshantagen är i stort sett borta ;) Hatar när de hänger över när man har jeans.. Ja de får vi göra, min utmaning kommer iaf innehålla löpning och styrka man kan göra själv med kroppen, gillar inte att styrketräna..
Maria Tellebo

2012-06-30 @ 17:43:23
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se
Postat av: Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Syns stor skillnad tycker jag!! :D

2012-07-01 @ 10:26:28
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till två

Det syns skillnad och herrejösses!! Du är ju superfin för att ha fått två barn så tätt inpå varandra och det är ju inte längesen Wiggo kom. BRA JOBBAT!!!

Svar: Tack :D En del löst skinn kvar med de kan jag tyvärr inte göra något åt, de får ta sin tid :-)
Maria Tellebo

2012-07-06 @ 12:18:44
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0