Wow får bli ny målsättning

Gjorde idag något som jag ALDRIG tidigare har gjort.... När älsklingen kom hem från jobbet packade jag på barnen kläder och stoppade dem i tvillingvagnen, tog själv på mej träningskläder och hela familjen gav oss ut på en löprunda..
De var ingen liten löprunda direkt..eller för min sambo var de inte så långt men för mej var det record!!! Nästan 9,6 km sprang vi.. Har svårt att förstå att jag sprungit så långt och framför allt att de gick såpass lätt som de gjorde..

Hade satt som mål att springa Stadsloppet (1mil) i juni på under 60 min, men efter dagens pass måste jag höja ribban.. Sprang idag 9,6 på 60 min och jag har ju flera månader kvar att träna..

De nya målet får helt enkelt bli att klara Stadsloppet under 50 min.. De blir tufft men de ska gå!!!

Jag och Oliver i pulkabacken förra veckan <3

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Bra jobbat! Det tar du lätt....för vem är din far?????Ni är så lika!Kram

2012-01-18 @ 07:26:46
URL: http://sweetjackies.se
Postat av: Emma

Bra jobbat! Under 50 kommer du att klara utan problem! :)

2012-01-18 @ 09:49:12
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0