Träningsveckan v 16

Planen var att träna ordetligt i början av veckan då jag skulle ut och jobba natt hela helgen, samt ha kalas osv. Och jag höll den planen väldigt bra.. Dock hade jag velat få in något träningspass under helgen men så blev inte fallet..

Måndag - Tabata intervaller (20 sek arbete 10 sek vila* 8 rep) Blev 6 olika övningar.. Djupa benböj, Armhävningar på knä, Bäckenlyft, Plankan, Burpees och sist Situps

Tisdag - Ridning, Promenad 5,52 km (56min), Spinningcykel 12 km (26min) + Styrka genom utfall 30*3rep och plankan 3*60sek

Onsdag - Först promenad 3,2 km (33min) direkt efter promenaden ett löpass 4,8 km (26 min) + Plankan 3*60 sek

Torsdag - Promenad 4,7 km (55 min)

Fredag - Ridning

Lördag - Vila
Söndag - Vila


Kommentarer
Postat av: melanie

vilken kanonvecka!

kanske ses på vårruset då;)

2012-04-24 @ 07:49:48
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0