Mått & träning v.1

Lite uppdatering om vad som hänt med kroppen efter en vecka utan Wiggo i magen :-)

De sista måtten innan förlossningen

Vikt - 71 kg (startvikt 51 kg)
Mage - 101 cm
Midja - 95 cm

1 vecka efter förlossning

Vikt - 61 kg
Mage - 91 cm
Midja - 84 cm

Kommer för min egen skull att uppdatera om mått och träning.. Än så länge har jag inte kunnat köra igång med träningen då jag har haft fruktansvärt ont i höfterna.. Idag var det dock lite bättre :-)

Har iaf varit ut till stallet och mockat och kört vatten.. Kan säga att det var nog jobbigt för en otränad kropp ;)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är häftigt hur kroppen är funtad tycker jag. Det är mycket man tappar, både kilo och centimeter, den första tiden!

2011-09-30 @ 09:32:04
URL: http://www.emmsaklemmsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0