Mått & träning v.5


Höfterna
känns bättre och bättre och efter att jag var ner och prata med barnmorskan om mina foglossningar känns det betydligt bättre..

Träningen
har varit lite si så där då jag blev så himlans förkyld i helgen, men jag har försökt ta mej en liten promenad varje dag..

Torsdag - 50 min (4,8 km)
Fredag - 30 min
Lördag - 30 min (2,8 km)
Söndag -
Måndag - 20 min
Tisdag - 25 min
Onsdag - 30 min

Vikten står rätt stilla tycker jag men för att få bort den så är det hårdare träning som gäller och det kör jag igång med så fort jag varit på efterkontrollen..

Vikt - 57,8 kg (-0,6 kg)
Midja - 74 cm (-3 cm)
Mage - 82 cm (-1 cm)

Till veckan ska jag nog ge mej på första ridpasset :-) Ska bli såå underbart!!!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker att du är duktig och motionerar så mycket som du gör redan. Och det tar ju fort på dig!

2011-10-28 @ 09:38:49
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0