Mått & träning v.3



Har denna vecka fått till en massa promenader.. Målet för nästa vecka är att förlänga dessa promenader och öka på tempot.. Ev så får det bli två promenader på en dag ifall tiden finns där...

Torsdag - 90 min promenad i rätt lugnt tempo
Fredag - 60 min promenad
Lördag - 40 min promenad (3km)
Söndag - 45 min promenad (drygt 3 km)
Måndag - 35 min promenad
Tisdag - 70 min promenad (6km)

Tisdagens promenad kände jag av höfterna igen och hade ont även dagen efter så det blev ingen lång promenad då.. Hade fullt upp med två barn hela dagen :-)

Vikten har det inte hänt så mycket med men har tappat ytterligare några cm runt midja och mage..

Vikt - 58,7 kg (-0,1kg)
Mage - 85 cm (-2cm)
Midja - 77 cm (-2cm)

Hoppas snart kunna lägg in ridpass.. Är så otroligt ridsugen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0