Mått & träning v.8


Träningsveckan blev inte som planerat.. Har haft mycket att stå i och mitt knä har inte varit helt hundra :-( Kände av de i måndagens löpning.. Testade att gå ut igår men fick vända och gå in igen, får bli en del träning på spinningcykeln för att bygga upp knät igen..

Måndag - Löpning 15,46 min (2,5 km)
Tisdag -
Onsdag -
Torsdag - 40 min ridning
Fredag -
Lördag -
Söndag - Spinning 20 min

Mina mått efter denna veckan

Vikt - 55,8 kg (-0,1kg)
Mage - 79 cm (-2 cm)
Midja - 70 cm (-2 cm)

Mål för nästa vecka är
3 spinningpass 20-30 min 
2 ordentliga promenader på 50-60 min och
2 ridpass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0