Mått & träning v.7


Imorgon är det ny vecka och jag hoppas kunna få in lite mer löp pass.. Får även se vad de säger på efterkontrollen imorgon.. Jag hoppas allt ser bra ut!

Träning under veckan

Måndag - Löpning 18,31 min (2,8 km)
Tisdag - Promenad 40 min (4 km)
Onsdag - Löpning 18,49 min (3 km) 
Torsdag - Promenad 25 min
Fredag - Ledig
Lördag - Promenad 65 min (5,7 km)
Söndag -

Händer fortfarnde mycket med kroppen.. Vikten tickar neråt hela tiden och det är skönt.. Amningen tar nog en hel del på en..

Vikt - 55,9 kg (-1,3 kg på en vecka!! Härligt!)
Mage - 81 cm (-1 cm)
Midja - 72 cm (-2 cm)

Till veckan är målet minst 3 löp pass på ca 3 km vardera! Någon som hänger med på samma mål?? ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle gärna hänga med om jag kunde... Får bli till våren :)



Det är aldrig kul när dom blir borta. Och speciellt inte över flera dagar. Men, nu är dom tillbaka iaf och det är jätteskönt! :)

2011-11-13 @ 21:11:41
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: Sara - Med 3 små busungar!

Heja Heja vad duktig du är!! Hur lång är du till den vikten? Jag väger nog nämligen ungefär lika mycket =)

2011-11-14 @ 11:42:02
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0