Mått & träning v.10


Jag kan numera han mina gamla jeans :-) Trodde aldrig jag skulle komma i dem igen..

Träning denna vecka har också blivit dåligt med.. Oliver har ju varit riktigt sjuk så vi har blivit inne så inga promenader har de blivit.. Sen är tvillingvagnen såld så de blir inga längre promenade nu på ett tag om jag inte får med mej min mor :-)

Måndag - Ridning 40 min
Tisdag - Ridning 40 min
Onsdag - Löpning 2,5 km terräng, 17 min
Torsdag - Ridning 40 min
Fredag -
Lördag -
Söndag - Spinning 12 min + ryggövningar och plankan

Kan säga att jag blev riktigt chockad när jag ställde mej på vågen imorse.. Hur kan bara kilona försvinna?? Jag äter extremt onyttigt.. Är det ammningen som tar så mycket??

Vikt - 53,5 kg (- 2,1 kg)
Mage - 76,5 cm (-1,5 cm)
Midja - 67 cm (-2 cm)

Målet är att försöka göra något litet varje dag.. Min rygg är riktigt stel så de blir lite rehab med ryggövningar

Kommentarer
Postat av: Emma

Amningen chockar en faktiskt!



Men du tränar ju och håller igång mycket så jag tror att mycket är din egna förtjänst! Ge dig själv en klapp på axeln och var stolt över dig själv!!



Skönt att komma i sina kläder igen! Det gör att garderoben blir lite större :)

2011-12-06 @ 11:21:20
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0