Tradera

Ja då har man slängt ut en omgång med häst saker på tradera igen... De minskar sakta men säkert.. Denna omgång kom bla en fårskinnspadd och ett jätte fint ponny träns ut på tradera.. Är så glad att de kommer till använding istället för att ligga här hemma och skrota.. Den enda jag väntar med är sakerna för storhäst då Agge fortfarande finns kvar i min ägo.. Lite dumt att sälja av innan då han kan bli kvar ett tag.. Och snart får jag ju använing av sakerna då han ska börja ridas :-)
 
Har även ett tävlingsskåp som ska säljas, så om någon är sugen är det bara att höra av sig :-)

Kommentarer
Postat av: Melanie

ska du inte hålla på med hästar längre?

Svar: Jag kommer vara i stallet och rida men tiden och ekonomin säger tyvärr något annat så Agge är till salu men jag stressar inte bort honom..
Maria Tellebo

2012-09-02 @ 09:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0