En nystart!!

Hej kära läsare!!
De har varit tyst från min sida och kommer nog vara det ett tag till.. Jag känner att bloggen inte ger något till er som läser.. Jag skriver bara en massa "onödigt".. Jag vet ju inte vad ni läsare vill läsa om?!
 
Jag försöker hitta en linje på hur jag vill ha min blogg men har svårt att veta hur! En sak har jag bestämt iaf och det är att de kommer inte bli så mycket "vardags" inlägg..
 
Vill jag skriva en blogg vill jag att den ska ge något till er som läser och de känns som att den inte gör det just nu..
Så nu får ni vara med och påverka :-) Vad vill ni läsa och se här på bloggen?! Ge mej lite tips så jag får ny inspiration och kunna göra en nystart..
 
Genom nystarten kommer de bli en ny bloggadress och en del inlägg kommer flyttas över, de flesta kommer få bli kvar på denna blogg.
Så kom igen nu, in och lämna tips, de tar inte lång tid ;)

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice, Lowe & Stella <3

Underbara bilder :D

2012-09-15 @ 07:56:09
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Om fotografering och redigering kanske? Och så verkar du ha massa goda recept på lur ;)

Svar: Ja den kommer innehålla mycket bilder iaf :-) Men sen är jag långt ifrån en expert inom området då jag endast ägt en systemkamera i drygt 1 år :-) Men med tiden blir det nog det!
Maria Tellebo

2012-09-16 @ 09:24:21
Postat av: Mandy & River - I väntan på liten nr2

vilken fin bild :)

2012-09-18 @ 11:23:37
URL: http://mandyyss.blogg.se
Postat av: Emma - mamma till två

Vilken fin bild på killarna!

2012-09-18 @ 15:38:04
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0