Wiggo 8 månader



Wiggo är idag 8 månader!!

Slog mej idag att han börjar faktiskt bli stor.. Han är ingen bebis längre utan en liten kille med en egen personlighet.. En kille som vill otroligt mycket, varför vara still när man kan röra på sig.. Charmar de flesta med antingen ett stort leende, stor gapande mun eller en sur underläpp..

Går inte lämna honom längre stunder då han förflyttar sig (för de mesta bakåt och åt sidorna).. Idag lämnade jag honom i Olivers rum bland leksakerna sittandes och någon minut senare fann jag honom jätte nöjd under Olivers säng på mage!
Ska bli spännade och se om han intar ål tekniken som Oliver eller om han kommer börja krypa på riktigt, men jag tror de kommer dröja minst 1 månad till..

Trodde jag skulle bli kallad på 8 månaders kontroll, men de har jag inte blivit så jag får ringa imorgon och höra mej för.. Spännade och se hur mycket han har växt sen 6 månaders kontrollen..

Kommentarer
Postat av: Melanie

vilken sötnos! grattis på dagen!

2012-05-24 @ 05:53:04
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till två

Vilken goding du har!! :)



Jättesynd att det inte passade och att barnen är sjuka omvartannat! Tänk om de kunde vara sjuka samtidigt och friska samtidigt istället!

Men kanske nån dag till veckan??

2012-05-24 @ 07:28:55
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0