Fotbollsmatch i Borgvik

Eftermiddagen har tillbringats på Borgviks fotbollsplan.. Pappan i familjen hade match och jag, min bror och små killarna var åskådare, dock hade både jag och min bror lite dålig koll på resultat i matchen, vi hade fullt upp med en busig Oliver som var överallt!! :-)
Huvudsaken är ju ändå att han hade kul och de verkade de som iaf.. Var den sista kvarten som han började tröttna men de är fullt förstårligt efter drygt 2 timmar..

Ett tag fungerade bilar som sysselsättning...

Lite senare fick russina vara sysselsättningen, en hel halvlek sprang han runt och käkade russin, mycket tid gick åt till att leta upp russin som han tappade under sina springturer ;)

Wiggo myste mest i vagnen...

men fick även tillbringa lite tid på gräset som var väldigt spännade

Pappa i full action!!!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Resultat vinst 6-2

2012-05-18 @ 17:57:11
Postat av: Emma - Mamma till två

Sv: Juliskum har jag inte provat. Har dock hört både ris och ros om den...

2012-05-19 @ 12:46:01
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0