Tidig morgon med fotoredigering

Båda killarna vaknade tidigt idag.. Redan kl 6 tycket båda att de var morgon.. Wiggo vaknar ju alltid den tiden men då brukar man kunna få honom att somna om efter lite mat, men idag bestämde sig även Oliver att vakna och han ville inte sova mer :)

Oliver kollar på filmen Bilar (som typ rullar dygnet runt) och Wiggo leker i babygymet.. Jag passar på att redigera lite bilder jag fotade igår.. Inte mycket jag ändrar när jag redigerar då jag inte kan så mycket.. De jag brukar göra är att beskära bilden, ev ljusa upp bilden och ev göra den svartvit.. Har även börjat lägga in fotostämpel/text på bilderna jag lägger ut på internet..

Testade att fota lite i motljus igår, inte helt lätt att hitta rätt med inställningarna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0