Hela familjen insjukna

Dessa två dagar har varit bland de jobbigaste på länge.. Minns inte när jag var så dålig sist!!
Trodde vi andra skulle klara oss från magsjukan men så blev inte fallet.. Wiggo fick ju en väldigt lindrig variant (som jag är glad över att han fick) mot vad vi andra tre i familjen fick...
Jag insjuknade först och 3 timmar efter de vaknade Oliver och började spy och 3 timmar efter de låg Wille också..
Jag spydde i 12 timmar!! Trodde de skulle ge sig när de inte fanns något kvar i kroppen men så var inte fallet.. När man tillslut lyckades behålla lite vätska i kroppen så kom febern istället..

Allt hade ju blivit lite lättade ifall någon av oss hade varit frisk så någon kunde ta hand om våra två killar.. Är otroligt glad över att Wiggo sover hela nätter och gjorde de även fast Oliver vaknade en gång i timmarn och storgråt..

Jag är glad att de äntligen är över nu (för denna gången) och dagen har tillbringats till en massa städning och tvättning.. Oliver har kollat på film hela dagen och sovit middag i 3 timmar!!

Lite friskt luft får bli dagens eftermiddagsaktivitet :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Illa illa... :( Skönt att det är över iaf och att ni slipper magsjukan ett tag!!

2012-03-14 @ 17:18:28
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

nej usch och fy :( ♥



sv: det lät super gott :D

2012-03-15 @ 21:46:18
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0