Bloggtorka

Har absolut inget vettig att skriva om känner jag.. Eller de finns säkert hur mycket som helst men allt vill inte ner på tangentbordet.. Har mycket som snurrar i mitt huvud men de kommer inte ut, de stannar kvar och nöter sig fast, lite obehaglig känsla..

Ska idag testa på att springa igen efter mitt lilla upphåll och jag hoppas att de kommer fungera, men de får bli senare ikväll när älsklingen kommer hem från jobbet..
Nu blir det lite mys med Wiggo och lite senare ger vi oss ut på en långpromenad i det blåsiga vädret.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det går bra med löpningen!!

2012-03-07 @ 16:51:00
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0