Våran eftermiddag

Jag och killarna har haft en riktigt mysig eftermiddag.. Till middag lagade vi pannkakor med grädde och jordgubbar, mums!!
Efter de ville Oliver ut så då hoppade vi in i bilen och åkte ut till betet där Agge, min 2 åriga hopphäst, går tillsammans med Besten, en 3 årig hingst..
Oliver älskar verkligen att träffa hästarna!! Wiggo sov så gott i bilen när vi gosade med hästarna..
 
Innan vi styrde bilen hem igen blev de en tur till Ica och killarna fick åka kundvagn tillsammans, dagens höjdpunkt tror ja ;) Oliver fick välja kvällsmat själv i butiken och de blev rostbröd och havregrynsgröt.. Men helst ville han ha fläskfilén men den får vänta till en annan dag ;)
 
Men den största händelsen i eftermiddag/kväll var att Wiggo sa MAMMA!!!! Lycka :D

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Tack :D Det känns verkligen jättebra!

2012-06-30 @ 20:52:52
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Melanie

vilken härlig dag! När vi flyttar, ska det bli så härligt att bara kunna gå ut. Nu är det ett sånt projekt :( Och vad härligt att du har häst! Jag red mycket förr, men nu var det ett par år sedan. Men det är också någonting jag tänkte börja med igen när vi flyttat, då vi kommer ha möjlighet till häst igen.

Jo! vad är det för styrkeprogram du tänkte köra? Jag är hellre aldrig på gymmet, hatar det! Brukar gå på skivstång för att få till den biten, men det är svårt att komma iväg. Behöver köra styrka hemma som komplettering till löpningen.

Svar: Jag har tänkt köra mycket Tabataintervaller (20sek arbete, 10 sek vila*8) och då hålla mej till övningar jag kan göra med kroppen och ev hantlar.. Typ, armhävningar, plankor i olika former, benböj, utfall, ja de finns ju en massa.. Tar mycket insperation av Lofsans blogg då hon kommer med mycket bra övningar man kan gör hemma :-)
Maria Tellebo

2012-07-01 @ 08:25:08
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se
Postat av: Melanie

Ja därifrån finns det ju mkt att hämta!

2012-07-01 @ 19:04:00
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Allt som oftast helt manuellt, alltså på M, ibland på Av läget när jag inte riktigt har tiden :D Under foto-kategorin här så hittar du lite tips :D

Kramar

Svar: Tack :D De tipsen har jag redan läst ;) Kan tänka mej att de handlar mycket om att ut och testa sig fram! Ha de så trevligt i Sverige och bland myggen ;-)
Maria Tellebo

2012-07-02 @ 22:13:53
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0