Tränar fotoredigering

Försöker lära mej lite fotoredigering.. Har inte redigerat mina bilder jätte mycket pga att jag inte kan/har lärt mej.. Har ibland ljusat upp bilder och ibland gjort dem svartvita.. Men man kan ju göra så mycket mer bara man tar tid att lära sig..

Satt och mixtra lite nu med en bild som är jätte härlig på Oliver men tyvärr fick jag inte helt bra skärpa i bilden i själva fotostunden (inte jämt helt lätt på en livlig 2 åring)
Men genom lite redigering av ljus och skärpa så tycker jag att bilden blev lite bättre, eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Louise - Tvillingmamma till Lowa och Malte

Svar: Tack för tipset:) Har faktiskt haft i pyttepytte lite socker i, fick det som ett tips! För att sedan ta bort det efterhand, är ytterst lite...



Nä det kan ju vara så att hon inte är redo än, men försöker i alla fall lite smått :) Tycker det skulle underlätta väldigt mycket om det gick och minska ner på amningen.



Ha en bra helg =)

2012-06-01 @ 21:39:57
URL: http://louiserautio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0