Studievägledare

Idag var jag iväg till en studievägledare för att prata lite studer, hade ställt in mej på att få en hel del information som jag inte visste om, men de visade sig att jag visste de mesta.. Konstigt då jag inte alls är inne i hur de fungerar att läsa som vuxen..

Min plan är att läsa Naturkunskap B nu till hösten men de största problemet just nu är de redan har stängt de kuserna, jag hoppas jag kan komma in ändå eller lyckas komma in någon annan stanns och läsa kursen..

Ja de återstår att se, de känns som man har en plan med vad man vill göra just nu iaf och de känns väldigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till två

Hoppas att det löser sig så att du kommer in! :)

2012-06-05 @ 19:13:57
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0