Nationaldagen


Nationaldagen firade vi med släkten utanför Askersund på en jätte fin herrgård.. Min farfar fyllde 80 häromdagen och vi ville fira honom lite extra genom att samla alla hans barn och kusiner..

Dagen var helt fantastisk och vi fick avnjuta en underbar trerätters middag.. De är väldigt sällan man träffas såhär alla samtidigt och de var kul att så många av oss kunde komma.. Endast två stycken fattades och det var Filips sambo och min Anders..

Killarna skötte sig super hela dagen och jag hade mina två små kusiner som extra barnvakt åt Oliver :-)






Min kusin Paulina och Wiggo

Grabbarna spelar lite boul.. Oskar, Anton, Niklas, Robin och Filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0