En vanlig söndag


I våran familj är söndagar lite tråkigt ur familje synpunkt.. De är väldigt ofta vi jobbar om varandra på söndagar och lika så idag.. Älsklingen började kl 11 och jobbar till 21, är hemma runt 21.30 och vid 21.45 åker jag till jobbet och gör ett natt pass..
Vi hann umgås en liten stund ute i en lekpark innan Wille tog cykeln till jobbet, man får ta till vara på den lilla familjetid man får vissa dagar :)

Jag och barnen ska i eftermiddag åka in till stan och fira min farfar som blir 80 år idag :-)

Bjuder på några bilder från våran förmiddag med de bästa jag har!

Oliver och Wiggo letar efter något?!

Grabbarna ska ta en båttur <3

Nyvaken och glad efter en lite tuppluri vagnen

Gunga är rätt skoj, speciellt när mamma försöker ta mina fötter ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Vilka härliga bilder!! Sötnosar!

2012-06-05 @ 08:08:37
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till två

Det gäller verkligen att ta tillvara på den tiden som ges!

Tack för igår och hoppas det gick bra i stallet! :)

2012-06-05 @ 19:11:19
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0