Effektiv dag

Dagen idag har gått i ett och vi har fått otroligt mycket gjort.. Jag passade på att storstäda hela huset medans killarna var ute och lekte.. Därefter röjde vi i källaren och Wille tod med sin far och körde en vända till tippen och jag passade då på att röja i garaget och ställa allt på plats (allt har en tendens att hamna på fel ställen) samt att sopa garage och uppfart..
När de kom hem från tippen så blev bilen tvättad och jag diskade och fixade inför maten.. Gräset hanns med och klippas och Wille hann träna och vi han även med på en spontan fika med goda vänner :-)

Så himlans skönt när så mycket blir gjort, har lite lättare att slappna av då och sova ordentligt när jag jobbat natt.. Helgen kommer bli jobbig som den redan är då vi jobbar om varnadra.. Jag 22-06 hela helgen och Wille jobbar ca 11-20 hela helgen.. De betyder väldigt lite sömn för min del men de ska nog gå bra :-)


Bild från arkivet på Oliver våren 2011


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till två

Oj! Det var en effektiv dag! :)

2012-06-08 @ 19:47:10
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0