Vagntokig

Jag har en förkärlek till barnvagnar, jag vill hela tiden byta och ändra om i min "lilla" vagnpark här hemma.. Som inte går att missa är jag en riktig Emmaljunga nörd, har just nu 3! st emmaljunga vagnar..
Förra sommaren köpte jag en Babytravel tvillingvagn och den var jag jätte nöjd med, lätt att köra och fick plats i bilen bra.. Tyvärr gillade inte mina barn den vagnen så jag sålde den och köpte en Emmaljunga Twin City Cross och båda killarna har fullkomligt älskat den vagnen..
Nackdelen är att den är väldigt stor och tung och jag skulle så gärna vilja ha en liten och smidig (om de nu finns) syskonvagn nu när båda har blivit såpass stora så båda kan sitta framåt..
Har kikat runt lite och en som jag tycker verkar smidig är Babyjogger City Mini Double. Någon som har erfarenhet av den? Eller någon som har något annat bra tips på en smidig syskonvagn?
 
Sen skulle jag vilja byta ut scootern vi har till Oliver och köpa den nya scootern med svängbara framhjul.
Den enda vagn jag fortfarnade kommer behålla är Classic Sporten för den är underbar.. Båda killarna har älskat den och jag med! Men samtidigt är det den vagnen jag snart är minst behov av att ha kvar..
 
Ja inte blev jag något klokare av detta inlägg, snarare mer osäker på hur jag ska göra med vagnarna ;)

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till två

Håller med dig. Gillar också vagnar och skulle gärna vilja ha fler varianter att variera med allt efter behov. Men varken pengar eller utrymme finns tyvärr... :S
Men du.. Om du får för dig att göra dig av med singelvagnen så kan du väl hojta till... ;)

Svar: Menar du scootern eller den större?? Utrymme har ni snart, då kan du ha en hel vagnpark ;) hihi
Maria Tellebo

2012-07-08 @ 09:59:05
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se
Postat av: Emma - Mamma till två

Den större. Vi har kvar scootern efter Viktor :)
Ja, det vore nåt :)

Svar: Okej.. som sakt den kommer jag har svårt att sälja men jag kanske ändrar mej ;)
Maria Tellebo

2012-07-09 @ 08:36:17
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0