Nedstämd

Är inte alls på topp denna eftermiddag/kväll, så mycket som snurrar i mitt huvud. Vet varken ut eller in på vissa saker och jag har svårt att sätta ord på mina tankar och funderingar. Jag blir själv snurrig av alla tankar som far runt i huvudet på mej och hur ska man kunna förklara något som man inte ens själv kan förstå. De är något som "gnager" men jag vet inte vad, eller är det alla de små sakerna som blir för mycket?
Somnar inte på kvällarna för att hjärnan går på högvarv, jag vill ha en avknapp!
Imorgon åker jag till stallet tidigt, ett av få ställen där jag inte tänker utan bara kan vara, en plats som älskar och som ger så mycket för själen.

Kommentarer
Postat av: Melanie

så har jag också alltid känt för stallet. man åker dit och kan verkligen skingra sina tankar. hoppas du kommer fram till ngt bra, kram!

2012-07-26 @ 07:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0