Måndag

Riktigt tråkigt väder är det så jag passar på att rensa och fixa ordning här hemma.. Igår blev vi av med vårat stora matsalsbord (då de som vi lånade de av ska ha de tillbaka nu) så de är lite små tomt i vardagsrummet just nu.. Funderar på hur vi ska lösa detta på bästa sätt och jag tror vi har kommit fram till en bra lösning..
 
Nu när Wiggo fick eget rum blev de en massa möbler som hamnade i källaren så där håller jag på att ställa allt på rätt plats.. Rummet nere i källaren blir verkligen en allt i allo rum.. Vi kommer ha en gäst säng (som jag även sover i när jag jobbat natt), ett skrivbord+stol, en fotölj+fotpall, tv, två spinningcyklar och liten trääningshörna med hantlar osv, filmhylla och en bok/spel hylla.. De rymmer minsan mycket det rummet :) De blir nog bra i slutändan..
 
Så fort killarna vaknar traskar vi nog till affären och köper oss lite middag, de ekar rätt tomt i kylskåpet och storhandlingen får vänta någon dag till, frågan är bara vad man ska göra för mat?!
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till två

Skönt att ha ett sånt rum som man kan stuva undan lite i :)

2012-08-01 @ 21:10:00
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0