Fredag lunch

Barnen sover och jag äter räkmacka till lunch som blev kvar från igår.. Om mindre än en timma åker jag till jobbet och kör ett 8 timmarspass..
Har tvättat både tvillingvagn och scootern idag då de har hamnat på annons.. Jag är nästan säker på vad jag vill ha för vagn nu, den ska bara provköras och testas av barnen först :)
La även ut annons på blocket på Wiggos babyskydd och den såldes på mindre än ett dygn så de var smidigt :) Nu sitter Wiggo i Olivers stol och Oliver fick en ny..
 
Ska hoppa in i badrummet snart och fixa till mej lite, ska använda lite nya produkter jag beställde hem från MaryKay..
 
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Melanie

spännande, vad blir det för vagn? Kul med nytt!

Svar: Är inne på en Babyjobber city mini twin... De minsta tvillingvagnen på marknaden just nu och väldigt populär och inte alls för dyr.. :)
Maria Tellebo

2012-07-27 @ 15:00:10
Postat av: Emma - Mamma till två

Vad blev det för stol till Oliver?

Svar: En Britax Multi-Tech.. Har varit nöjd med den andra Britaxen så jag tvekade inte att köpa i samma märke denna gången också, sen är de ju skönt att kunna ha den framåt sen när tiden är inne för det :)
Maria Tellebo

2012-08-01 @ 21:13:09
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0