Den lille löparen

Idag ville Oliver ha på sig mammas klocka och pulsband och han vet självklart vad man ska göra då.. "Klara, färdiga, gå!" är orden han vill höra varje gång han ska börja springa...
Var lite roligt och se hur pulsen ligger till på honom nu, under sjukhus tiden när han var liten hade man full koll på både syresättningen och pulsen..
Under de 10 min han hade på sig den hade han en medelpuls på 144 slag/min och han kom upp som högst i 168 slag/min
Knäppte lite snabba kort utan att kolla inställningarn ordentligt men vad gör de när man ser att sin lilla grabb bara lyser av lycka <3

Kommentarer
Postat av: mormor

ja det ska börjas i tid om man ska bli en stor löpare.....sötnos:)

2012-07-10 @ 07:29:29
Postat av: Sofia - ett bättre du

Haha, vad gulligt. Ja, det ska ju börjas i tid :).

2012-07-10 @ 07:58:45
URL: http://ettbattredu.se/blogg
Postat av: Melanie

sådär ja, han kommer bli en löpare minsann!

2012-07-10 @ 11:06:44
Postat av: Emma - Mamma till två

Vilken goding!! Han blir löpare precis som pappa han! :)
Viktor har också börjat med att han vill låna sin pappas klocka och pulsband och så springer han mellan rummen ett par gånger. Sedan stryker han sig över pannan "Åh, jag blev så svettig" och då är han klar :)

Svar: Hihi va gulligt ;) han är lite fin i kanten!!
Maria Tellebo

2012-07-14 @ 20:48:02
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0