Bortblåst

Tappar skrivförmågan totalt när jag sätter mej framför datorn :/ Har jätte mycket ideer och tankar jag vill dela med er men de försvinner som vatten när jag hamnar här.. Lite trist men tyvärr inget att göra åt..
 
Har idag varit till IKEA och shoppat med killarna, måste bara säga att jag har underbart snälla killar som är glada genom hela butiken :-) Världens underbaraste! Lyckades även hålla Wiggo vaken på vägen hem så han fick sova sin middagsvila i sängen..
 
Nu ska jag sätta mej och redigera lite bilder, fick många godbitar på Wiggo igår! Kanske slänger upp ett gäng lite senare ;)
Jag och killarna i Stockholm <3
 

Kommentarer
Postat av: Melanie

Jättefin bild på er verkligen!
Ja sådär är det ibland, man har så mycket i huvudet men svårt att skriva om det. Röriga tankar;)
Ha en fin lördag, kram!

2012-07-21 @ 07:01:48
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0