Baby Jogger City Mini Twin

Ja då har man köpt ny vagn igen ;) Sålde Emmaljungan igår och åkte direkt till Köpbarnvagn (de hade kampanj på denna vagnen, den röda) och köpte vagnen..
Hjälp vilken smidig vagn, super lätt att köra och lätt att fälla ihop, går på ca 2 sekunder ;) Vagnen var inte monterad när vi köpte den men jag skojar inte om jag monterade ihop vagnen på ca 2 minuter :-)
Var ute och testkörde den idag med båda killarna i och än är jag nöjd.. Självklart finns de säkert en massa nackdelar med vagnen men de vill jag inte säga något om förrän jag testat den lite mer..

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg :)

2012-07-31 @ 18:22:01
URL: http://annamyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0