Torsdag

Dagen har rullat på bra och jag har fått en hel del gjort här hemma.. Efter Olivers vila så blev de lite frukt och sen gav vi oss ut på en promenad i kylan.. De var riktigt bitande kallt, fast jag höll högt tempo med tvillingvagn och hund så frös jag hela vägen.. Dåligt blodcirkulation?? De går i släkten tror ja..

Har fått undan alla julsaker och de kändes väldigt skönt.. Tyvärr så försvinner mysfaktorn lite när man plockar bort allt ljus, men de får jag ta..

De blev ingen gourmet middag idag direkt, men en favorit hos Oliver och de är ju ändå de viktigaste..

Oliver ville visa upp en massa olika grimaser framför kameran <3

och som vanligt sitter Socka på helspänn nedanför matstolen och hoppas att mat ska ramla ner.. Och de händer väldigt ofta :)

Wiggo var även han med vid middagen och väntade snällt på sin tur att få mat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0