Svåra beslut angående bloggen

Usch jag tycker det här med bloggen är så svårt... Vill skriva av mej en massa och vill skriva mer om killarnas utveckling osv men de känns inte bra när jag inte känner alla som läser min blogg..
Tycker verkligen jätte mycket om att skriva av mej här i bloggen men jag får hela tiden tänka på vad jag skriver och så vill jag inte ha det..

Har funderingar på att antingen lösenordsskydda bloggen eller byta innehåll i bloggen.. Alltså skriva om sånt som inte är så personligt.. Ja vi får se hur det blir, har som sakt inte bestämt mej än

Kommentarer
Postat av: Maria

ja de är många som har börjat tänka så! men de man vill skriva om sina barn i ett inlägg kan man ju ha de lösen skyddat och bara familj och vänner får de så dom kan gå in ock kolla.

2012-01-17 @ 09:27:45
URL: http://mariaenliten.blogg.se/
Postat av: Lizette

Jag har samma problem! Vill inte att obehöriga ska kunna komma in o snoka i ens liv liksom... Jag kommer nog skaffa lösenord till bloggen inom snar framtid...

2012-01-17 @ 13:59:47
URL: http://backgammon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0