Nyår 2011/2012




Under dagen försökte vi oss på lite familjefotografering, men som vanligt blev de inte så lyckat ;) hihi ja bilderna talar ju för sig själv!!

Nyår blev väldigt lugnt för oss i år med tanke på att vi har två små barn, var hundvakt och att älsklingen skulle upp och jobba dagen efter..
Mina två bröder var med oss hela dagen och vi åt god middag som jag tillagade efter att båda grabbarna hade somnat för natten (de fick inte vara med vid 12 slaget)
Huvudrätten bestod av Helstekt Oxfilé, potatisgratäng och gorgonzolasås (en av mina favoriträtter)

Till efterätt blev det fruksallad med grädde och hemmagjord dajmsås... Galet mumsigt!!

Hade så ont i magen efter all mat jag tryckte i mej...
Efter all mat tog vi de lugnt och inväntade 12 slaget.. Gick ut för att se fyrverkerierna och ge varandra en nyårspuss :-)


God fortsättning på de nya året!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Charmiga bilder och ni verkar ha haft en bra nyår :D

2012-01-01 @ 19:02:48
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka fina bilder :) Kul att ha sånt bilder!

2012-01-01 @ 22:37:07
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Wille

Tack för en underbar nyår hade riktigt trevligt puss älskar dig

2012-01-02 @ 11:23:46
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Bilderna blev ju jättefina :). Det är inte lätt att få till bilder på hela familjen, vi har knappt några alls. Måste bli skärpning på det!

2012-01-02 @ 12:15:45
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, jag hoppas på att få komma hela vägen hem så fort som möjligt. Få en vardag i livet. Men men, vi får se. Som det är nu är det saknaden efter Viktor som är jobbigast, allt det andra kan jag leva med.

2012-01-02 @ 18:05:50
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: PJ

Fantastiska familjebilder :). Precis så ska det vara, spontant och härligt.

2012-01-06 @ 09:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0