Nu är de bara att invänta

Jag har nu under eftermiddagen piggnat på och jag är verkligen glad för att denna hemska magsjuka är kortvarig.. Natten var riktigt hemsk!! Usch säger ja bara, ja är glad att jag över huvudtaget lyckades amma och ta hand om Wiggo och att de fanns mat kvar åt honom.. Själv hade jag ingenting kvar!!
Nu går jag bara och väntar på att Oliver ska insjukna.. Tror inte han kommer klara sig undan, men jag hoppas för hans skull att han slipper.. Ja de återstår att se
Nu ska jag försöka sova ikapp lite av den missade sömnen... God natt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Lider med er! Magsjuka är bland det värsta!!

2012-01-05 @ 00:38:22
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: Vanilla - nybliven mamma

Skönt att du mår bättre! Magsjuka är verkligen inte roligt!



Krya på er!

Kram

2012-01-05 @ 13:15:39
URL: http://byvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0