Missnöjd Wiggo


Barnen sover och jag har varit ute på en löprunda i den kyliga luften.. Väldigt uppfriskande och härligt :-) Skönt att bara få komma ut lite utan barn.. Man känner sig som en ny människa..

Wiggo har inte alls varit tillfreds idag.. Sover inte bra på dagen och är inte nöjd när han är vaken.. Börjar fundera på att inte min mjölk räcker till riktigt, då han skriker fast han ammat klart och ligger max 3 minuter per sida för att sedan släppa taget och skrika..
Jag ger det några dagar till då det eventuellt kan vara så att han försöker öka matmängden.. Men blir det inte bättre får jag börja ge honom lite extra ersättning.. Han får ju det på kvällen och då sover han som en stock.. Vill ju ha en glad och nöjd bebis :-)

Nu blir det film och en kopp te med älsklingen

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det finns en nässpray hos BVC man kan fråga efter, de rinner till direkt ;) Man ska ta ett sprut i näsan precis innan man ska amma. Några i min familjegrupp har den och säger att den funkar klockrent :) Kanske värt att testa ? :)

2012-01-09 @ 10:27:07
URL: http://frokentipsar.com
Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

Hoppas du hittar lösningen :) kram

2012-01-09 @ 12:58:16
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0