Förberedelser


Har nu under kvällen förberett för morgondagen då min mamma fyller år.. Det är jag som ska baka tårta till henne och de blir inte bara en utan två stycken olika.. Bild kommer på dessa imorgon när de är klara :)

Hela familjen har även varit ute och sprungit.. Wille med barna i tvillingvagnen och jag med två hundar :) Blev nästan 7,5 km så nu är jag lagomt trött i kroppen..

Två kvällar i rad har lille Wiggo haft magknip och vaknat flera gånger efter läggning, vet inte alls vad det beror på men synd om honom är det.. Han är sovit bra idag men har varit sämre på att äta och Oliver har varit precis tvärtom.. Tampas med hans middagsvila, tog 30 min innan han somnade..

Blir nog tidigt i säng idag för att orka med morgondagen som är fullbokad med stall, tårtbakning och kalas

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!Fin blogg du har åå såå fina barn!Jag är gammal klasskamrat med A:) Såg på era fina bilder på Wiggo att han har ett smultronmärke...det har våran tjej också har inte sett så många barn med det!Det borde heta charmmärke ist ;)Hoppas han inte har något besvär med det. Hälsa A :)

2012-01-30 @ 20:17:30
URL: http://http://shoegalnogg.blogspot.com/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Härligt med löprunda.

2012-01-30 @ 21:51:02
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Melanie

Gomorron gomorron!



Jo jag vet ju det där, så för hans skull så vill man ju såklart att han ska stanna ett tag till :) För egen del så är jag färdig! Men det är ju sluttampen nu så bara att hänga i. Moa kom i v.43 och var dålig, vi fick bo på neo i 2 veckor, så allt kan ju hända även med fullgågna bebisar tyvärr:/ Nåväl, han får gärna komma tidigare än så iaf, även fast jag ej kommer få gå över denna gång :-)



Nej ursch, detta med foglossning var/är verkligen jobbigt! Hade inget förra gången som sagt, men nu jättemycket. Tur det kom såhär i slutet i alla fall. Stackare som hade det ända från vecka 12 med båda! :(

2012-01-31 @ 06:33:47
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0