Underbara fredag

De underbara vårvädret hänger i och de var underbart att vara i stallet imorse bland alla dessa fina djur.. Blir en sån härlig doft av hästarna nu när värmen och våren kommer :-) Trots dålig sömn inatt så är jag full laddad av energi!!

Wiggo är nog inne i en utvecklignsfas eller så är det tänder som är på g.. Han sover iallafall väldigt oroligt och vaknar flera gånger och är ledsen och vill ha såååå mycket närhet, de ger nog med sig snart om jag känner min lilla kille rätt :)

Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Kan bara tänka mig vilka vårkänslor man får en solig dag i ett stall! Hoppas Wiggo sover bättre i natt.

2012-02-24 @ 20:50:12
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0