Tappar hår


Tappar fruktansvärt mycket hår just nu.. De bara ramlar av!! Därav försöker jag ha hårt uppsatt hela tiden, annars flyger det hår överallt ;)
Idag gjorde jag en inbakad fläta på sidan som jag flätade ner ända i nacken och runt till andra sidan.. Så länge håret är uppsatt ramlar de inta av något..

Under graviditeten och de första 3 månaderna efter förlossningen tappade jag inte ett hårstrå!! Så inte konstigt att de ramlar av nu.. Hoppas de ger sig snart så inte håret blir allt för tunt..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tappade inte heller något under graviditeten. Hade superbra hår då. Men nu har jag börjat tappa lite tyvärr... Har hört att det kan bli så när man ammar men konstigt att du inte började tappa direkt då..

Håller tummarna för att det ger sig snart!!

2012-02-05 @ 23:07:41
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: anonym

Jag hade precis likadant, men det började när jag slutade amma. Men efter nån månad slutade det och nu idag tappar jag knappt ett hårstrå! Så var lugn :)

2012-02-06 @ 09:46:37
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Åh vad jag känner igen mig. Tror ju att jag håller på att tappa allt hår som jag har på huvudet.

Mitt hår är dock för kort för att sätta upp. Jobbigt!

2012-02-10 @ 21:47:13
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0