Natten?!

Blev en otroligt tidig morgon.. Wiggo vaknade redan 4.30 och efter 40 minuters försöt till att få honom att somna i sin säng så gav jag upp.. Tog över honom till oss och efter 10 min somnade han i min famn.. Men där ville han inte sova länge utan vid 6 tiden vaknade han igen och han fick mat istället, var inte så super intresserad av de heller så de slutande med att vi fick sitta och prata istället :-) Då var han nöjd!!

Vid 07.20 åkte jag till stallet och morgonfodrade, släppte ut hästar och mockade så jag är lite halvt sliten just nu..

När jag kom hem åkte älsklingen till jobbet och jag packade på barnen kläder och vi gick ut i det helt fantastiska vädret... 9 grader varmt och jag har vårkänslor :-D


Snön var helt borta i lekparken och sanden var helt mjuk så Oliver kunde inviga sin present som han fick av hans farmor och farfar

Kommentarer
Postat av: Emma

Idag har det varit helt underbart ute!!!

2012-02-23 @ 20:31:22
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0