Lite sömn


En ledsen liten kille som inte jämt är med på Olivers vilda lekar.. Tur att han lugnar sig fort :-)

Fick inte många timmars sömn inatt då jag hade svårt att somna igårkväll (00.45) och hade en liten Wiggo som vaknade första gången vid 5.. efter de blev de inte så mycket mer sömn för varken min heller hans del.. Men känner mej rätt så pigg ändå :-)

Som jag bestämde igår så tillbringade vi förmiddagen ute i kylan, jag och små killarna.. Älsklingen jobbar 10-20 idag så han ser vi inte mycket utav :(

Nu sover snart båda så jag ska passa på att göra lite träningsövningar är hemma och sen hoppa i duschen, eftermiddag tänkte vi tillbringa hos mina föräldrar :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Inte lätt med en busig storebror inte!

Hoppas du får sova bättre inatt!

2012-02-05 @ 15:46:01
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0