Fredag med tokiga hästar ;)

Är så trött.. Blir nog tidigt i säng för min del, älsklingen är iväg på bio och blir hemma sent..
Hade morgonfodring idag också men idag gick det inte lika smärtfritt.. De var en bitande kyla när jag kom ut och jag bokstavligt sprang mellan boxar och hagar för att få upp värmen..
Hade fått instruktioner om att ställa ponnyhingsten i en annan hage och gjorde de stora misstaget att ta ut honom rätt tidigt.. Alla ungstona blev helt galna vilket medförde att alla hästar (8 st) jag skulle gå förbi med också blev helt "tossiga".. Två stycken likades slita sig och sprang in i fel hage och en av dem stod mer på två ben än fyra..
Phuu.. de var skönt när alla väl var ute!!! Mockningen gick i speed fart för att få upp värmen men de gick inte så bra, var ändå som en isbit när jag kom hem..

Under eftermiddag tog jag med mej Oliver till badhuset och busade en massa i vattnet.. Var riktigt skönt att bara få komma iväg med Oliver, lite egentid med bara honom :-) och Wiggo fick lite egentid med sin pappa!

Wiggo har ett snack med grisen ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt med badhuset! :)

Det är så mycket värt att få egentid med den stora ibland! :)

2012-02-03 @ 23:13:52
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0