För 2 år sedan

Dagen innan Olivers 2 årsdag!!

För två sedan låg jag i Uppsala och var rätt så glad över att de äntligen hade fattat ett beslut om vad som skulle hända ifall värkarna skulle dra igång ordentligt igen.. Jag hade hunnit fått båda kortisonsprutorna och det var alldelses för stor risk att låta mej föda honom i säte(pga av att han var så liten), så beslutet de tog var att om värkarna börjar komma igen blir det akut snitt..
Vi och läkarna var samtidigt väldigt glad över att jag också hade kommit in i v 25+0 och chanserna för lille Oliver ökade för varje dag vi lyckades hålla honom kvar i magen..

Lördagen den 13/2 - 2010 blev jag serverad denna "omelett" och de var inget jag fick i mej kan jag säga.. Jag levde på nyponsoppa och saftsoppa de dagarna jag var inlagd på Uppsalas förlossning.. Maten var verkligen inget att lyfta hatten för

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk att tiden har gått så fort att han redan blir två år och ni har hunnit få en liten till!



Kan förstå att det där inte var något du fick i dig... Ser inte så trevligt ut inte... :S

2012-02-13 @ 12:11:05
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag hoppas, hoppas verkligen att jag kommer att få ett bra besked.

Men samtidigt så skulle det vara min tur om dom rekommenderar snitt eftersom det skrämmer mig väldigt. Det skrämmer mig mer än en vanlig förlossning kan jag lova.. Men vi får se..

2012-02-13 @ 12:12:08
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0