5 timmar

Första arbetspasset avklarat för min del och de var riktigt skönt! Blev sjukskriven från v 21 så de var väldigt länge sedan jag jobbade sist, men allt satt i ryggmärgen och man kom fort in i allt igen..
5 timmar jobbade jag och efter de timmarna längtade jag hem till mina små troll ;)
De var riktigt skönt att bara få vara Maria och släppa allt som har med hemmet och barnen att göra.. Riktigt skönt, en liten stund iaf ;-)

Kom hem med en massa energi, tyvärr var inte Oliver på super humör när jag kom hem.. Lite middagssovning och lite mat hade han fått i sig.. Hoppas verkligen inte det är någon förkylning på väg!!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Ja verkligen skönt, dessa nätter är verkligen sällsynta för oss! vad skönt att dina sover så bra, allting blir ju så mkt lättare och enklare då - för alla:)

2012-02-16 @ 10:44:12
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Emma

Skönt att han sover så bra på nätterna!! Skönt för er båda :)



Gôtt att få komma iväg lite. Det behöver man ibland!

2012-02-16 @ 20:00:59
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0