50%

Igår var ajg och killarna in till stan och käkade lite mat hos pappa på BK, efter det åkte vi till Barnens Hus där de hade 50% på fleece kläder, vantar och mössor. Bäst att passa på inför den kommande hösten och vintern.. Fleece kläderna gillade jag inte men det blev desto fler mössor ;) Wiggo fick två stycken och Oliver fick tre så nu han man lite att varva med :)
Går ut min sista natt idag och jag hoppas det blir lite mer att göra än i natt.. Skönt när de kommer folk hela tiden så man inte blir så trött.
Nej nog babblat för min del!

Kommentarer
Postat av: Melanie

aha, vad bra att fynda! Kanske får ta mig en kik.
Håller med, jobbar ju också natt och det är bäst när det rullar på! Hoppas natten varit bra för dig!

2012-09-01 @ 06:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0