Trötter...

Hur trött kan man vara... Orken finns inte till mkt just nu, bara det nödvändigaste! Illamåendet är lite bättre nu men vem vet de kommer kanske tillbaka till kvällen.. Igårkväll fick jag inte behålla maten :-(

Imorgon
är det BM besök igen och som vanligt är det superkul att få höra bebisljud.. Har även en massa frågor som jag funderar över.. Ska nog skriva ner dem så jag inte glömmer hälften när jag väl är där..


Häromdagen när vi var i lekparken...

Ha en bra eftermiddag :-)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-07 @ 18:29:53
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0