Tjurruset

Inatt trodde jag att det var bebis på gång.. Hade regelbundna förvärkar som kändes, dock gjorde de inte ont.. Tog några timmar för mej att somna men till slut så :-) Har under dagen haft ordtentligt tryck men rätt så lugnt med sammandragningarn.. De börjar komma nu igen!

Har idag varit ute på Skutberget och kikat på min sambo när han sprungit Tjurruset.. Det gick otroligt bra och kan kom in på 95 plats.. Var mer än 800 starter så de var en super bra resultat.. Oliver har varit med hela dagen och skött sig exemplariskt!! Min lilla guldklimp :-)


Hela laget samlat


Min duktiga sambo genom vattnet



Nu återstår det att se om natten blir lugn eller om Wille får rätt med ankomstdag för bebis ;)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: BloggMamman

Spännande, lycka till!

Kram

BloggMamman- en blogg om BloggMammor

2011-09-17 @ 21:38:26
URL: http://bloggmammor.blogspot.com
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Åh så spännande! Då ska jag hålla tummarna för dig, och för mig själv ;)

2011-09-18 @ 07:35:07
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0