Tisdag 13

Förkylningen är som bortblåst och idag är jag rätt så pigg.. Älsklingen jobbar hela dagen så jag och Oliver är själva hemma..

Försöker plocka och dona lite här hemma.. Dock väldigt jobbigt att böja sig ner, trycker på som attan!!

Måste säga Grattis till min arbetskamrat som äntligen fått sin son :-) Snacka om att jag nu blev bebissjuk!! Vill också ha bebis nu eller snart iaf :-)

Ska nu ta tag i blommor och tvätt tänkte jag.. Disken får vänta, magen är ivägen när jag ska diska..hihi rätt roligt faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det vet jag hur det är! Och så råkar man lägga ner magen i allt och på kvällen när man tar av sig tröjan upptäcker man en massa fläckar på undersidan magen som man själv inte ser...



Skönt att du mår bättre från förkylningen!

2011-09-13 @ 13:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0